Wielgie, dnia 02.10.2017r.
Urząd Gminy
w Wielgiem
ul. Starowiejska
87-603Wielgie
tel . 054 2897380
Wójt Gminy Wielgie
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. finansowych
w Urzędzie Gminy w Wielgiem
-
Wymagania w stosunku do kandydatów:
-
Wymagania niezbędne:
-
jest obywatelem polskim,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe – kierunek: studia ekonomiczne o kierunku rachunkowość i finanse lub podatki
-
co najmniej 3 letni staż pracy,
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
-
znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności:
-
ustawy o samorządzie gminnym;
-
ustawy o pracownikach samorządowych;
-
ustawy kodeks powstępowania administracyjnego;
-
ustawy o finansach publicznych;
-
ustawy o podatku od towarów i usług;
-
ustawy o dostępie do informacji publicznej;
-
oraz inne w zakresie wykonywanych zadań.
-
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
-
komunikatywność,
-
pracowitość,
-
operatywność.
-
doświadczenie w obsłudze programów księgowych.
-
-
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
-
Prowadzenie całokształtu realizacji ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie podatku a w szczególności:
-
dokumentowanie wszelkiej sprzedaży towarów i usług, darowizn, majątku gminy, materiałów, dzierżaw majątku i gruntów od sprzedaży np.: energii, usług telefonicznych, materiałów, towarów używanych fakturami VAT i zwolnionych od VAT na podstawie umów i dokumentów przedłożonych przez stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i inne stanowiska pracy oraz we własnym zakresie;
-
prowadzenie ewidencji – rejestrów sprzedaży i odsprzedaży opodatkowanej i zwolnionej;
-
sporządzanie deklaracji i danych do Urzędu Skarbowego aktualizacyjnych w zakresie podatku od towarów i usług oraz jednolitego pliku kontrolnego;
-
miesięczne do 6 dnia następnego miesiąca rozliczanie podatku od towarów i usług z jednoczesnym sporządzeniem deklaracji rozliczeniowej do Urzędu Skarbowego i noty księgowej do księgowości budżetowej w/m celem sporządzenia przelewu przekazania podatku w terminach zawartych w ustawie i przepisach wykonawczych
-
prowadzenie imiennej ewidencji wpłat VAT-u, windykacja wpłat i comiesięczne uzgodnienie do 6 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni;
-
prowadzenie wszelkiej korespondencji z Urzędem Skarbowym w zakresie VAT, tj. aktualizacja danych, składanie wniosków w zakresie kasy fiskalnej oraz inne;
-
występowanie o indywidualne interpretacje.
-
Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.
-
-
Udział w kompletowaniu dokumentacji księgowej, ewidencji księgowej i prowadzeniu kontrolek.
-
Prowadzenie dokumentacji w zakresie gospodarki środkami trwałymi i składnikami trwałymi w używaniu, naliczenie amortyzacji, umorzeń,
-
przyjmowanie na stan środków trwałych i środków trwałych w używaniu wg zakupu,
-
rozliczanie inwestycji i przyjęcie na stan jako środki trwałe wg wytworzenia (karty inwestycyjne) i sporządzenie protokółów przyjęcia majątku na stan wraz z nadaniem numeru,
-
wykonanie sprawozdań urzędu i jednostek podległych o środkach trwałych.
-
-
Wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
-
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie.
-
Wymiar czasu pracy – 1 etat (tj. 40 godzin tygodniowo).
-
Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.
-
-
Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
W sierpniu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
-
Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy,
-
CV i list motywacyjny,
-
potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania pracy na stanowisku administracji biurowej – st. ds. finansowych; -
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 r., Dz. U. nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko informatyka;
-
świadectwa pracy.
-
Termin i miejsce składania dokumentów:
-
-
termin: do dnia 19.10.2017r.
-
miejsce: Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 – sekretariat – pok. nr 15 – prosimy o dopisanie na kopercie słów „Nabór na stanowisko – ds. finansowych”
5. Dodatkowe informacje:
-
aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
-
lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wielgiem oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wielgiem (www.bip.wielgie.pl),
-
kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu będą powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.,
-
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wielgiem oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy
w Wielgiem (www.bip.wielgie.pl), -
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Wójt Gminy Wielgie
mgr Tadeusz Wiewiórski
-
- Status ogłoszenia o naborze:Rozstrzygnięte
- Numer ogłoszenia:02.10.2017
- Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Gminy Wielgie
- Wydział:Urząd Gminy Wielgie
- Miejsce pracyUrząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie.
- Stanowiskostanowisko ds. finansowych
- Wymiar etatu40 godzin
- Ilość etatów1 etat
- Data ogłoszenia2017-10-02
- Termin składania dokumentów2017-10-19
- Sposób składania dokumentówosobiście
- Miejsce składania dokumentówUrząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 – sekretariat – pok. nr 15 – prosimy o dopisanie na kopercie słów „Nabór na stanowisko – ds. finansowych”
- Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne Wymagania niezbędne:
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe - kierunek: studia ekonomiczne o kierunku rachunkowość i finanse lub podatki
d) co najmniej 3 letni staż pracy,
e) dobra znajomość obsługi komputera,
f) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
h) znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności:
• ustawy o samorządzie gminnym;
• ustawy o pracownikach samorządowych;
• ustawy kodeks powstępowania administracyjnego;
• ustawy o finansach publicznych;
• ustawy o podatku od towarów i usług;
• ustawy o dostępie do informacji publicznej;
• oraz inne w zakresie wykonywanych zadań. - Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
b) komunikatywność,
c) pracowitość,
d) operatywność.
e) doświadczenie w obsłudze programów księgowych. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy 1) Prowadzenie całokształtu realizacji ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie podatku a w szczególności:
a) dokumentowanie wszelkiej sprzedaży towarów i usług, darowizn, majątku gminy, materiałów, dzierżaw majątku i gruntów od sprzedaży np.: energii, usług telefonicznych, materiałów, towarów używanych fakturami VAT i zwolnionych od VAT na podstawie umów i dokumentów przedłożonych przez stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i inne stanowiska pracy oraz we własnym zakresie;
b) prowadzenie ewidencji – rejestrów sprzedaży i odsprzedaży opodatkowanej i zwolnionej;
c) sporządzanie deklaracji i danych do Urzędu Skarbowego aktualizacyjnych w zakresie podatku od towarów i usług oraz jednolitego pliku kontrolnego;
d) miesięczne do 6 dnia następnego miesiąca rozliczanie podatku od towarów i usług z jednoczesnym sporządzeniem deklaracji rozliczeniowej do Urzędu Skarbowego i noty księgowej do księgowości budżetowej w/m celem sporządzenia przelewu przekazania podatku w terminach zawartych w ustawie i przepisach wykonawczych
e) prowadzenie imiennej ewidencji wpłat VAT-u, windykacja wpłat i comiesięczne uzgodnienie do 6 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni;
f) prowadzenie wszelkiej korespondencji z Urzędem Skarbowym w zakresie VAT, tj. aktualizacja danych, składanie wniosków w zakresie kasy fiskalnej oraz inne;
g) występowanie o indywidualne interpretacje.
h) Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.
2) Udział w kompletowaniu dokumentacji księgowej, ewidencji księgowej i prowadzeniu kontrolek.
3) Prowadzenie dokumentacji w zakresie gospodarki środkami trwałymi i składnikami trwałymi w używaniu, naliczenie amortyzacji, umorzeń,
a) przyjmowanie na stan środków trwałych i środków trwałych w używaniu wg zakupu,
b) rozliczanie inwestycji i przyjęcie na stan jako środki trwałe wg wytworzenia (karty inwestycyjne) i sporządzenie protokółów przyjęcia majątku na stan wraz z nadaniem numeru,
c) wykonanie sprawozdań urzędu i jednostek podległych o środkach trwałych.
4) Wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowybrak
- Lista wybranych kandydatów1: Marta Stupecka
- Uzasadnienie wyboruInformuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrano
Panią Martę Stupecką, zam. Suradówek
Uzasadnienie: Kandydat na stanowisko ds. finansowych (jako jedyny) spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu z dnia 2.10.2017r. o naborze na ww. stanowisko. W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej komisja stwierdza, że kandydat wykazał się wiedzą w zakresie tematyki obejmującej czynności i zadania określone w zakresie obowiązków na stanowisku ds. finansowych. - Typ treściOgłoszenia o naborze
Załączniki
ogloszenie o naborze | dodany: 12:32, 03.10.2017 | przez: Wiesław Zając | ||
lista kandydatow spełniajcych wymagania formalne | dodany: 13:28, 23.10.2017 | przez: Wiesław Zając | ||
informacja o wyniku naboru | dodany: 14:00, 26.10.2017 | przez: Wiesław Zając |
Informacje
wytworzono: | data: 14:00 02.10.2017 | przez: Krzysztof Kalka | |
wprowadzono: | data: 12:24, 03.10.2017 | przez: Wiesław Zając | |
udostępniono: | data: 12:24, 03.10.2017 | przez: Wiesław Zając | |
zmodyfikowano: | data: 14:00, 26.10.2017 | przez: Wiesław Zając | |
osoba odpowiedzialna: | Krzysztof Kalka | ||
podmiot udostępniający: | Gmina Wielgie |
Rejestr zmian
edytowane: | data: 14:00, 26.10.2017 | przez: Wiesław Zając | Wójt Gminy Wielgie OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. finansowych w Urzędzie Gminy w Wielgiem | |
edytowane: | data: 13:29, 23.10.2017 | przez: Wiesław Zając | Wójt Gminy Wielgie OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. finansowych w Urzędzie Gminy w Wielgiem | |
edytowane: | data: 12:32, 03.10.2017 | przez: Wiesław Zając | Wójt Gminy Wielgie OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. finansowych w Urzędzie Gminy w Wielgiem | |
utworzono: | data: 12:24, 03.10.2017 | przez: Wiesław Zając | Wójt Gminy Wielgie OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. finansowych w Urzędzie Gminy w Wielgiem |