Wójt Gminy Wielgie OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. finansowych w Urzędzie Gminy w Wielgiem

Wielgie, dnia 02.10.2017r.

Urząd Gminy

w Wielgiem

ul. Starowiejska

87-603Wielgie

tel . 054 2897380

Wójt Gminy Wielgie

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. finansowych

w Urzędzie Gminy w Wielgiem

  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:

    1. Wymagania niezbędne:

      1.  jest obywatelem polskim,

      2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

      3. wykształcenie wyższe – kierunek: studia ekonomiczne o kierunku rachunkowość i finanse lub podatki

      4. co najmniej 3 letni staż pracy,

      5. dobra znajomość obsługi komputera,

      6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

      7. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

      8. znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności:

        • ustawy o samorządzie gminnym;

        • ustawy o pracownikach samorządowych;

        • ustawy kodeks powstępowania administracyjnego;

        • ustawy o finansach publicznych;

        • ustawy o podatku od towarów i usług;

        • ustawy o dostępie do informacji publicznej;

        • oraz inne w zakresie wykonywanych zadań.

    2. Wymagania dodatkowe:

      1. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,

      2. komunikatywność,

      3. pracowitość,

      4. operatywność.

      5. doświadczenie w obsłudze programów księgowych.

  2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

    1. Prowadzenie całokształtu realizacji ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie podatku a w szczególności:

      1. dokumentowanie wszelkiej sprzedaży towarów i usług, darowizn, majątku gminy, materiałów, dzierżaw majątku i gruntów od sprzedaży np.: energii, usług telefonicznych, materiałów, towarów używanych fakturami VAT i zwolnionych od VAT na podstawie umów i dokumentów przedłożonych przez stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i inne stanowiska pracy oraz we własnym zakresie;

      2. prowadzenie ewidencji – rejestrów sprzedaży i odsprzedaży opodatkowanej i zwolnionej;

      3. sporządzanie deklaracji i danych do Urzędu Skarbowego aktualizacyjnych w zakresie podatku od towarów i usług oraz jednolitego pliku kontrolnego;

      4. miesięczne do 6 dnia następnego miesiąca rozliczanie podatku od towarów i usług z jednoczesnym sporządzeniem deklaracji rozliczeniowej do Urzędu Skarbowego i noty księgowej do księgowości budżetowej w/m celem sporządzenia przelewu przekazania podatku w terminach zawartych w ustawie i przepisach wykonawczych

      5. prowadzenie imiennej ewidencji wpłat VAT-u, windykacja wpłat i comiesięczne uzgodnienie do 6 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni;

      6. prowadzenie wszelkiej korespondencji z Urzędem Skarbowym w zakresie VAT, tj. aktualizacja danych, składanie wniosków w zakresie kasy fiskalnej oraz inne;

      7. występowanie o indywidualne interpretacje.

      8. Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.

    2. Udział w kompletowaniu dokumentacji księgowej, ewidencji księgowej i prowadzeniu kontrolek.

    3. Prowadzenie dokumentacji w zakresie gospodarki środkami trwałymi i składnikami trwałymi w używaniu, naliczenie amortyzacji, umorzeń,

      1. przyjmowanie na stan środków trwałych i środków trwałych w używaniu wg zakupu,

      2. rozliczanie inwestycji i przyjęcie na stan jako środki trwałe wg wytworzenia (karty inwestycyjne) i sporządzenie protokółów przyjęcia majątku na stan wraz z nadaniem numeru,

      3. wykonanie sprawozdań urzędu i jednostek podległych o środkach trwałych.

    4. Wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.

  3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie.

    2. Wymiar czasu pracy – 1 etat (tj. 40 godzin tygodniowo).

    3. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.

  4. Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;

W sierpniu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy,

  2. CV i list motywacyjny,

  3. potwierdzone kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

  4. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
    do wykonywania pracy na stanowisku administracji biurowej – st. ds. finansowych;

  5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  7. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 r., Dz. U. nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko informatyka;

  8. świadectwa pracy.

    1. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. termin: do dnia 19.10.2017r.

  2. miejsce: Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 – sekretariat – pok. nr 15 – prosimy o dopisanie na kopercie słów „Nabór na stanowisko – ds. finansowych

5. Dodatkowe informacje:

  1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

  2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wielgiem oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wielgiem (www.bip.wielgie.pl),

  3. kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu będą powiadomieni  o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.,

  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wielgiem oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy
    w Wielgiem (www.bip.wielgie.pl),

  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Wójt Gminy Wielgie

mgr Tadeusz Wiewiórski

    • Status ogłoszenia o naborze:Rozstrzygnięte
    • Numer ogłoszenia:02.10.2017
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Gminy Wielgie
    • Wydział:Urząd Gminy Wielgie
    • Miejsce pracyUrząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie.
    • Stanowiskostanowisko ds. finansowych
    • Wymiar etatu40 godzin
    • Ilość etatów1 etat
    • Data ogłoszenia2017-10-02
    • Termin składania dokumentów2017-10-19
    • Sposób składania dokumentówosobiście
    • Miejsce składania dokumentówUrząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 – sekretariat – pok. nr 15 – prosimy o dopisanie na kopercie słów „Nabór na stanowisko – ds. finansowych”
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne Wymagania niezbędne:
      a)  jest obywatelem polskim,
      b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
      c) wykształcenie wyższe - kierunek: studia ekonomiczne o kierunku rachunkowość i finanse lub podatki
      d) co najmniej 3 letni staż pracy,
      e) dobra znajomość obsługi komputera,
      f) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      g) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
      h) znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności:
      • ustawy o samorządzie gminnym;
      • ustawy o pracownikach samorządowych;
      • ustawy kodeks powstępowania administracyjnego;
      • ustawy o finansach publicznych;
      • ustawy o podatku od towarów i usług;
      • ustawy o dostępie do informacji publicznej;
      • oraz inne w zakresie wykonywanych zadań.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe Wymagania dodatkowe:
      a) umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
      b) komunikatywność,
      c) pracowitość,
      d) operatywność.
      e) doświadczenie w obsłudze programów księgowych.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy 1) Prowadzenie całokształtu realizacji ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie podatku a w szczególności:
      a) dokumentowanie wszelkiej sprzedaży towarów i usług, darowizn, majątku gminy, materiałów, dzierżaw majątku i gruntów od sprzedaży np.: energii, usług telefonicznych, materiałów, towarów używanych fakturami VAT i zwolnionych od VAT na podstawie umów i dokumentów przedłożonych przez stanowisko pracy ds. mienia komunalnego i inne stanowiska pracy oraz we własnym zakresie;
      b) prowadzenie ewidencji – rejestrów sprzedaży i odsprzedaży opodatkowanej i zwolnionej;
      c) sporządzanie deklaracji i danych do Urzędu Skarbowego aktualizacyjnych w zakresie podatku od towarów i usług oraz jednolitego pliku kontrolnego;
      d) miesięczne do 6 dnia następnego miesiąca rozliczanie podatku od towarów i usług z jednoczesnym sporządzeniem deklaracji rozliczeniowej do Urzędu Skarbowego i noty księgowej do księgowości budżetowej w/m celem sporządzenia przelewu przekazania podatku w terminach zawartych w ustawie i przepisach wykonawczych
      e) prowadzenie imiennej ewidencji wpłat VAT-u, windykacja wpłat i comiesięczne uzgodnienie do 6 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni;
      f) prowadzenie wszelkiej korespondencji z Urzędem Skarbowym w zakresie VAT, tj. aktualizacja danych, składanie wniosków w zakresie kasy fiskalnej oraz inne;
      g) występowanie o indywidualne interpretacje.
      h) Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.
      2) Udział w kompletowaniu dokumentacji księgowej, ewidencji księgowej i prowadzeniu kontrolek.
      3) Prowadzenie dokumentacji w zakresie gospodarki środkami trwałymi i składnikami trwałymi w używaniu, naliczenie amortyzacji, umorzeń,
      a) przyjmowanie na stan środków trwałych i środków trwałych w używaniu wg zakupu,
      b) rozliczanie inwestycji i przyjęcie na stan jako środki trwałe wg wytworzenia (karty inwestycyjne) i sporządzenie protokółów przyjęcia majątku na stan wraz z nadaniem numeru,
      c) wykonanie sprawozdań urzędu i jednostek podległych o środkach trwałych.
      4) Wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowybrak
    • Lista wybranych kandydatów1: Marta Stupecka
    • Uzasadnienie wyboruInformuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrano
      Panią Martę Stupecką, zam. Suradówek

      Uzasadnienie: Kandydat na stanowisko ds. finansowych (jako jedyny) spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu z dnia 2.10.2017r. o naborze na ww. stanowisko. W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej komisja stwierdza, że kandydat wykazał się wiedzą w zakresie tematyki obejmującej czynności i zadania określone w zakresie obowiązków na stanowisku ds. finansowych.
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian