Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektora ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Wielgie

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy -1 etat w Urzędzie Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie ( lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzystać z pełnych praw publicznych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończone studia wyższe I lub II stopnia z zakresu administracji i 3 letni staż pracy
b) ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna z zakresu administracji i 5 letni staż pracy

2. Wymagania dodatkowe:
a) dobrej znajomości regulacji i przepisów prawa w zakresie, m.in.:
• struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
• Kodeks pracy,
• Kodeks postępowania administracyjnego,
• ustawy o samorządzie gminnym,
• ustawy o pracownikach samorządowych,
• Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
• Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”
b) Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i systematyczność.
3. Mile widziane:
1) znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów kadrowych,
2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego .

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. W zakresie Rady Gminy

1. Obsługa kancelaryjno – techniczna Rady Gminy.
2. Organizacyjne przygotowanie sesji i posiedzeń.
3. Kompletowanie projektów uchwał pod obrady sesji.
4. Przygotowywanie materiałów będących przedmiotem obrad sesji.
5. Sporządzanie protokołów z obrad sesji i posiedzeń stałych komisji Rady.
6. Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady Gminy.
7. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy, interpelacji i wniosków Radnych.
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z załatwieniem zgłoszonych wniosków
interpelacji Radnych.
9. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg i wniosków kierowanych do Rady.
10. Przekazywanie za pośrednictwem Sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych.
11. Organizowanie szkoleń dla radnych.
12. Wykonywanie zadań organizacyjnych i technicznych dotyczących wyborów w Radzie
Gminy.
13. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących oświadczeń majątkowych Radnych, Wójta, Z-cy Wójta, Sekretarza, Skarbnika i pracowników wydających decyzje.
14. Przekazywanie komórkom organizacyjnym Urzędu i gminnym jednostkom organizacyjnym do realizacji uchwał Rady Gminy.
15. Prowadzenie zbioru (BIP) aktów prawa miejscowego.
16. Wykonywanie ustawowych czynności dotyczących tworzenia, łączenia i reorganizacji sołectw, udzielanie pomocy w zakresie wyborów sołtysów i organów samorządu wiejskiego oraz współdziałania sołectw z organami Gminy,
17. Prowadzenie zbiorów (teczek) protokołów zebrań wiejskich i rad sołeckich, a także rejestru uchwał tych organów,
18. Informowanie Wójta o treści projektów uchwal i podjętych uchwałach.
19. Ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich oraz zapewnianie udziału w nich przedstawicieli organów, zgodnie z tematyką zebrania,
20. Współpraca z sołtysami wsi, organizowanie pomocy w zakresie realizacji statutowych zadań,
21. Aktualizowanie statutów sołectw, przedkładanie Wójtowi projektu zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami.
22. Organizowanie konsultacji społecznych zarządzonych przez Radę oraz wykonywanie czynności związanych z kompetencjami Rady dotyczącymi przeprowadzania referendów,
23. Przygotowywanie opracowań analitycznych i statystycznych dotyczących działalności Rady i jej organów,
II. W zakresie spraw Urzędu Gminy
1. Przyjmowanie skarg, wniosków i listów.
2. Prowadzenie rejestrów zgłaszanych skarg, wniosków, petycji i listów.
3. Prowadzenie dokumentacji związanej z załatwianiem skarg, wniosków i listów.
4. Załatwianie interesantów zgłaszających wnioski, skargi i listy.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy.
6. Prowadzenie rejestru instytucji kultury.
7. Prowadzenie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych – pełnienie funkcji Zastępcy Koordynatora Czynności Kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Wielgiem.
8. Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych, prac interwencyjnych, publicznych i stażystów.
9. Wprowadzanie danych osobowych pracowników do komputerowej bazy danych.
10. Prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników.
11. Kompletowanie dokumentów i sporządzanie wniosków o emerytury i renty.
12. Prowadzenie list obecności pracowników – nanoszenie obecności do komputerowej
bazy danych.
13. Prowadzenie kart obecności i czasu pracy pracowników.
14. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z urlopami pracowników.
15. Prowadzenie kontroli wyjść w godzinach służbowych.
16. Wydawanie delegacji służbowych dla pracowników, sporządzanie umów na używanie
samochodów prywatnych dla celów służbowych, prowadzenie rejestru wydanych delegacji.
17. Udział w przygotowaniu projektu budżetu, analiz, informacji i sprawozdawczości
w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.
18. Przygotowywanie umów i zleceń na pracę w zakresie prowadzonych przez siebie
spraw w porozumieniu z Radcą Prawnym i Skarbnikiem Gminy.
19. Realizacja ustawy o zamówieniach publicznych w ramach zakresu czynności.
20. Obsługa techniczna narad organizacyjnych przez Wójta Gminy – sporządzanie
protokołów.
21. Prowadzenie spraw związanych z PEFRON-em w zakresie sporządzania informacji
o zatrudnieniu, sporządzanie deklaracji wpłat i zwalniających z wpłat. Przekazywanie danych zgodnie z terminarzem do księgowości celem sporządzenia przelewu, sporządzanie sprawozdań oraz współpraca z instytucjami w zakresie spraw PEFRON-u.
22. Naliczanie przeciętnego zatrudnienia dla celów wymiaru funduszu świadczeń
socjalnych.
23. Sporządzanie list wypłat diet dla sołtysów za udział w sesji i radnych
z uwzględnieniem nieobecności.
24. Ewidencja pracowników, emerytów i rencistów.
25. Przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko –
Pomorskiego uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta, opinii i innych aktów prawa
miejscowego.
26. Publikacja uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta na stronie BIP-u Urzędu Gminy w Wielgiem.
27. Realizacja ustawy o finansach publicznych, szczególnie w zakresie dyscypliny
budżetowej.
28. Zamawianie pieczątek i pieczęci urzędowych oraz ich likwidacja zgodnie z procedurą określoną w zarządzeniu Wójta.
29. Prowadzenie „Ewidencji pieczęci urzędowych” i „Ewidencji pieczątek imiennych oraz stempli”
30. Prowadzenia ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz pozostałej dokumentacji z zakresu ochrony danych.
31. Występowanie z wnioskiem do Inspektora Danych Osobowych o przeprowadzenie szkolenia osoby, która ma zostać upoważniona do przetwarzania danych osobowych Urząd Gminy Wielgie
32. Występowanie z wnioskiem do Administratora Danych o nadanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
33. Występowanie z wnioskiem do Administratora Systemu Informatycznego o nadanie identyfikatora i przyznanie uprawnień do systemu informatycznego osobie upoważnionej do przetwarzania danych osobowych.
34. Występowanie z wnioskiem o odwołanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i/lub wyrejestrowania użytkownika z systemu informatycznego.
35. Prenumerata czasopism i dzienników dla Urzędu Gminy.
36. Prowadzenie bieżących spraw dotyczących poszczególnych sołectw.
37. Prowadzenie zastępstwa za na stanowisku sekretarki.
38. Wykonywanie czynności pełnomocnika pocztowego.
39. Sporządzanie projektów uchwał z zakresu wykonywanych zadań;
40. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy
i Przewodniczącego Rady Gminy.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2) Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8
3) Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
4) Obsługa urządzeń biurowych.
5) Praca zarówno samodzielna, jak i wymagająca współpracy z pracownikami Urzędu, związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.
6) Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów.
7) Praca pod presją czasu.
8) W budynku bezpieczne warunki pracy z występowaniem barier architektonicznych. Budynek Urzędu Gminy Wielgie posiada podjazd dla wózków inwalidzkich.
9) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936) oraz w sprawie ustalenia Regulamin Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy w Wielgiem,

6. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji mniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wielgie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
2) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku pracy,
10) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub ważne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
11) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
12) klauzula informacyjna dla kandydata.

List motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Oświadczam, iż na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 poz. 1781 ze zmian.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zmian.)) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
Przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat składa informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy w Wielgiem, a także pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 z dopiskiem:

,,Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze –
ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy”
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 26 stycznia 2023r. do godz. 1530
Dokumenty, które wpłyną po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje:
1) Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu: http://bip.wielgie.pl, a także na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Wielgiem przy ul. Starowiejskiej 8;
2) Zastrzega się możliwość przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów).
3) Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
3) Dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
4) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, będzie można odbierać osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników w BIP, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji.

Wójt Gminy Wielgie

Tadeusz Wiewiórski

    • Status ogłoszenia o naborze:Rozstrzygnięte
    • Numer ogłoszenia:1/2023
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Gminy Wielgie
    • Wydział:Referat Organizacyjny - GSO
    • Miejsce pracyUrząd Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8
    • StanowiskoStanowisko urzędnicze inspektora ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy.
    • Wymiar etatupełny
    • Ilość etatów1 etat
    • Data ogłoszenia2023-01-16
    • Termin składania dokumentów2023-01-26
    • Sposób składania dokumentówWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy w Wielgiem, a także pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy”.
    • Miejsce składania dokumentówSekretariat Urzędu Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne 1) obywatelstwo polskie ( lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzystać z pełnych praw publicznych,
      2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
      3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      4) nieposzlakowana opinia,
      5) spełnienie jednego z poniższych warunków:
      a) ukończone studia wyższe I lub II stopnia z zakresu administracji i 3 letni staż pracy
      b) ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna z zakresu administracji i 5 letni staż pracy
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe a) dobrej znajomości regulacji i przepisów prawa w zakresie, m.in.:
      • struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
      • Kodeks pracy,
      • Kodeks postępowania administracyjnego,
      • ustawy o samorządzie gminnym,
      • ustawy o pracownikach samorządowych,
      • Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
      • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej"
      b) Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i systematyczność.
      Mile widziane:
      1) znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów kadrowych,
      2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego .
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy 1. Obsługa kancelaryjno - techniczna Rady Gminy.
      2. Organizacyjne przygotowanie sesji i posiedzeń.
      3. Kompletowanie projektów uchwał pod obrady sesji.
      4. Przygotowywanie materiałów będących przedmiotem obrad sesji.
      5. Sporządzanie protokołów z obrad sesji i posiedzeń stałych komisji Rady.
      6. Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady Gminy.
      7. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy, interpelacji i wniosków Radnych.
      8. Prowadzenie dokumentacji związanej z załatwieniem zgłoszonych wniosków
      interpelacji Radnych.
      9. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg i wniosków kierowanych do Rady.
      10. Przekazywanie za pośrednictwem Sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych.
      11. Organizowanie szkoleń dla radnych.
      12. Wykonywanie zadań organizacyjnych i technicznych dotyczących wyborów w Radzie
      Gminy.
      13. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących oświadczeń majątkowych Radnych, Wójta, Z-cy Wójta, Sekretarza, Skarbnika i pracowników wydających decyzje.
      14. Przekazywanie komórkom organizacyjnym Urzędu i gminnym jednostkom organizacyjnym do realizacji uchwał Rady Gminy.
      15. Prowadzenie zbioru (BIP) aktów prawa miejscowego.
      16. Wykonywanie ustawowych czynności dotyczących tworzenia, łączenia i reorganizacji sołectw, udzielanie pomocy w zakresie wyborów sołtysów i organów samorządu wiejskiego oraz współdziałania sołectw z organami Gminy,
      17. Prowadzenie zbiorów (teczek) protokołów zebrań wiejskich i rad sołeckich, a także rejestru uchwał tych organów,
      18. Informowanie Wójta o treści projektów uchwal i podjętych uchwałach.
      19. Ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich oraz zapewnianie udziału w nich przedstawicieli organów, zgodnie z tematyką zebrania,
      20. Współpraca z sołtysami wsi, organizowanie pomocy w zakresie realizacji statutowych zadań,
      21. Aktualizowanie statutów sołectw, przedkładanie Wójtowi projektu zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      22. Organizowanie konsultacji społecznych zarządzonych przez Radę oraz wykonywanie czynności związanych z kompetencjami Rady dotyczącymi przeprowadzania referendów,
      23. Przygotowywanie opracowań analitycznych i statystycznych dotyczących działalności Rady i jej organów,
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy 1. Przyjmowanie skarg, wniosków i listów.
      2. Prowadzenie rejestrów zgłaszanych skarg, wniosków, petycji i listów.
      3. Prowadzenie dokumentacji związanej z załatwianiem skarg, wniosków i listów.
      4. Załatwianie interesantów zgłaszających wnioski, skargi i listy.
      5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy.
      6. Prowadzenie rejestru instytucji kultury.
      7. Prowadzenie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych – pełnienie funkcji Zastępcy Koordynatora Czynności Kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Wielgiem.
      8. Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych, prac interwencyjnych, publicznych i stażystów.
      9. Wprowadzanie danych osobowych pracowników do komputerowej bazy danych.
      10. Prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników.
      11. Kompletowanie dokumentów i sporządzanie wniosków o emerytury i renty.
      12. Prowadzenie list obecności pracowników - nanoszenie obecności do komputerowej
      bazy danych.
      13. Prowadzenie kart obecności i czasu pracy pracowników.
      14. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z urlopami pracowników.
      15. Prowadzenie kontroli wyjść w godzinach służbowych.
      16. Wydawanie delegacji służbowych dla pracowników, sporządzanie umów na używanie
      samochodów prywatnych dla celów służbowych, prowadzenie rejestru wydanych delegacji.
      17. Udział w przygotowaniu projektu budżetu, analiz, informacji i sprawozdawczości
      w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.
      18. Przygotowywanie umów i zleceń na pracę w zakresie prowadzonych przez siebie
      spraw w porozumieniu z Radcą Prawnym i Skarbnikiem Gminy.
      19. Realizacja ustawy o zamówieniach publicznych w ramach zakresu czynności.
      20. Obsługa techniczna narad organizacyjnych przez Wójta Gminy - sporządzanie
      protokołów.
      21. Prowadzenie spraw związanych z PEFRON-em w zakresie sporządzania informacji
      o zatrudnieniu, sporządzanie deklaracji wpłat i zwalniających z wpłat. Przekazywanie danych zgodnie z terminarzem do księgowości celem sporządzenia przelewu, sporządzanie sprawozdań oraz współpraca z instytucjami w zakresie spraw PEFRON-u.
      22. Naliczanie przeciętnego zatrudnienia dla celów wymiaru funduszu świadczeń
      socjalnych.
      23. Sporządzanie list wypłat diet dla sołtysów za udział w sesji i radnych
      z uwzględnieniem nieobecności.
      24. Ewidencja pracowników, emerytów i rencistów.
      25. Przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko -
      Pomorskiego uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta, opinii i innych aktów prawa
      miejscowego.
      26. Publikacja uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta na stronie BIP-u Urzędu Gminy w Wielgiem.
      27. Realizacja ustawy o finansach publicznych, szczególnie w zakresie dyscypliny
      budżetowej.
      28. Zamawianie pieczątek i pieczęci urzędowych oraz ich likwidacja zgodnie z procedurą określoną w zarządzeniu Wójta.
      29. Prowadzenie „Ewidencji pieczęci urzędowych” i „Ewidencji pieczątek imiennych oraz stempli”
      30. Prowadzenia ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz pozostałej dokumentacji z zakresu ochrony danych.
      31. Występowanie z wnioskiem do Inspektora Danych Osobowych o przeprowadzenie szkolenia osoby, która ma zostać upoważniona do przetwarzania danych osobowych Urząd Gminy Wielgie
      32. Występowanie z wnioskiem do Administratora Danych o nadanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
      33. Występowanie z wnioskiem do Administratora Systemu Informatycznego o nadanie identyfikatora i przyznanie uprawnień do systemu informatycznego osobie upoważnionej do przetwarzania danych osobowych.
      34. Występowanie z wnioskiem o odwołanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i/lub wyrejestrowania użytkownika z systemu informatycznego.
      35. Prenumerata czasopism i dzienników dla Urzędu Gminy.
      36. Prowadzenie bieżących spraw dotyczących poszczególnych sołectw.
      37. Prowadzenie zastępstwa za na stanowisku sekretarki.
      38. Wykonywanie czynności pełnomocnika pocztowego.
      39. Sporządzanie projektów uchwał z zakresu wykonywanych zadań;
      40. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy
      i Przewodniczącego Rady Gminy.
    • Lista wybranych kandydatów1. Aleksandra Markowska
      2. Marta Mync
    • Uzasadnienie wyboruINFORMACJA O WYNIKU NABORU na stanowisko inspektora ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy w Urzędzie Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie
      Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrano:
      Panią Aleksandrę Markowską zam. Płonczyn
      Uzasadnienie: Kandydat na stanowisko ds. samorządowych, kadr i obsługi rady gminy w Urzędzie Gminy w Wielgiem spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu z dnia 16.01.2023r. o naborze na ww. stanowisko. Na podstawie przedłożonych dokumentów w związku z naborem na ww. stanowisko oraz w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej komisja stwierdza, że kandydat wykazał się doświadczeniem i wiedzą w zakresie tematyki obejmującej czynności i zadania określone w zakresie obowiązków na ww. stanowisku.
      Wielgie, 14.02.2023r.
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian