Protokoł z odbytego posiedzenia komisji rewizyjnej dnia 06 września 2019 roku.

W posiedzeniu uczestniczyli :
1. Paulina Trokowska – Przewodnicząca komisji,

2. Julia Markowska – członek komisji

3. Marek Kowalski – – „ -,

4. Sebastian Pikus – – „ -.

oraz Skarbnik Gminy.
Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji.

 

Przedstawił następujący porządek posiedzenia :

 

1. Kontrola działalności szkół podstawowych i gimnazjum w zakresie wydatków rzeczowych oraz analiza regulaminów organizacyjnych szkół i Urzędu Gminy.

2. Analiza pozyskiwania i wykorzystywania środków pozabudżetowych.

3. Analiza dochodów podatkowych za 2018 rok.

Ad. 1

Członkowie komisji rozpatrzyli złożone informacje w zakresie wydatków rzeczowych w szkołach na terenie gminy, które stanowią załączniki do niniejszego protokołu.

Uwag do wydatków w szkołach nie zgłoszono.

Zapoznano się również z aktualnym regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

W związku z tym, że arkusze organizacyjne szkół nie zostały jeszcze zaopiniowane przez Kuratorium Oświaty omawiane będą na kolejnym posiedzeniu.

– 2 –

Ad. 2

Skarbnik Gminy omówił zagadnienie dotyczące pozyskiwania i wykorzystywania środków finansowych zewnętrznych i udzielał informacji na zapytania Radnych.

Omówiono dochody podatkowe za 2018 rok, szczegółowa informacja w załączeniu.

Uwag do dochodów podatkowych nie zgłoszono.
Na tym zakończono posiedzenie komisji.
Protokołowała :

 

Grażyna Wyszyńska

Podpisy członków komisji:

Informacje

Rejestr zmian