Ogłoszenie o wszczęciu procedury naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy - archiwista z obsługą sekretariatu.

Zarządzenie Nr 62/22

Wójta Gminy Wielgie

z dnia 28 czerwca 2022r.

 w sprawie: wszczęcia procedury naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy - archiwista z obsługą sekretariatu

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 559 z późn. zmian.) oraz art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 530), zgodnie z Zarządzeniem Nr 64/2017 Wójta Gminy Wielgie  z dnia 27 września 2017r.  w sprawie ustalenia procedury naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgiem - zarządzam, co następuje:

§ 1.

1. Ogłaszam konkurs na stanowisko archiwista z obsługą sekretariatu.

2. Treść ogłoszenia o niniejszym konkursie określa załącznik do Zarządzenia.

§ 2.

Do przeprowadzenia postępowania konkursowego na wyżej wymienione stanowisko  powołuje się Komisję Rekrutacyjną, zwaną dalej „Komisją” w składzie:

1) Przewodniczący – Krzysztof Kalka;

2) Z-ca Przewodniczącego – Jan Wadoń;

3) Członek – Grażyna Wyszyńska.

§ 3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury konkursowej na stanowisko archiwista z obsługą sekretariatu.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Wielgie

Tadeusz Wiewiórski

 
    • Status ogłoszenia o naborze:Rozstrzygnięte
    • Numer ogłoszenia:2/2022
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Gminy Wielgie
    • Wydział:brak
    • Miejsce pracyUrząd Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie
    • StanowiskoArchiwista z obsługą sekretariatu
    • Wymiar etatupełen etat
    • Ilość etatów1
    • Data ogłoszenia2022-06-28
    • Termin składania dokumentów2022-07-08
    • Sposób składania dokumentówdokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy w Wielgiem, a także pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8 z dopiskiem: archiwista z obsługą sekretariatu
    • Miejsce składania dokumentówUrząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8 87-603 Wielgie
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne 1) Wymagania niezbędne
      a) obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
      b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
      c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      d) nieposzlakowana opinia,
      e) wykształcenie średnie,
      f) staż pracy - co najmniej 3 lata, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej,
      g) kurs archiwisty I stopnia,
      h) szczegółowa znajomość: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowy
      i) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa samorządowego, prawa administracyjnego (kodeksu postępowania administracyjnego), instrukcji kancelaryjnej,
      j) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - archiwisty z obsługą sekretariatu.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe a) doświadczenie pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
      b) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
      c) komunikatywność i kultura osobista, odporność na stres,
      d) odpowiedzialność za wykonywane prace,
      e) prawo jazdy kategorii „B".
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy a) W zakresie archiwum - Przejmowanie dokumentacji:
      ▪ spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych, samodzielnych stanowisk pracy,
      ▪ niearchiwalnej po państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim  lub sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ jednostki samorządu terytorialnego,
      ▪ na nośniku papierowym ze składu chronologicznego,
      ▪ elektronicznej na informatycznym nośniku danych, zgromadzonych w składzie informatycznym nośników danych, których zawartości nie skopiowano do systemu EZD,
      ▪ przechowywanie i zabezpieczanie  zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
      ▪ prowadzenie skontrum dokumentacji;
      ▪ porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
      ▪ udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
      ▪ wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
      ▪ przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów;
      ▪ inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
      ▪ przygotowanie materiałów niearchiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego;
      ▪ sporządzanie rocznych sprawozdań  z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
      ▪ doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
      ▪ przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego,
      ▪ stała współpraca z Archiwum Państwowym.
      ▪ doradzanie pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania
      z dokumentacją,
      ▪ inne zadania zlecone przez Wójta i Sekretarza Gminy.
      b) W zakresie spraw Urzędu Gminy – sekretariat
      ▪ obsługa kancelaryjna Urzędu;
      ▪ udzielanie informacji interesantom o sposobie załatwienia sprawy w Urzędzie oraz kierowanie ich do pracowników prowadzących przedmiotowe sprawy;
      ▪ przyjmowanie korespondencji oraz pism składanych bezpośrednio w sekretariacie Urzędu;
      ▪ rozdzielanie korespondencji na poszczególne referaty i równorzędne komórki organizacyjne urzędu stosownie do dyspozycji Wójta Gminy.
      ▪ Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
      ▪ Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
      ▪ Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i sekretarza gminy.
      ▪ Obsługa centrali telefonicznej, faksu, kserokopiarki.
      ▪ Przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy.
      ▪ Wprowadzanie informacji na stronę internetową Gminy Wielgie.
      ▪ Promocja gminy.
      ▪ Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej oraz:
      a) kontrolę terminowości załatwienia zarejestrowanych wniosków,
      b) niezwłoczne przekazanie wniosku :
      ◦ jednostce bądź jednostkom organizacyjnym,
      ◦ organowi właściwemu do rozpatrzenia i załatwienia sprawy
      - w przypadku zarejestrowania wniosku, którego rozpatrzenie i załatwienie leży w gestii innych podmiotów.
      ▪ Prowadzenie centralnego rejestru umów.
      ▪ Obsługa poczty elektronicznej.
      ▪ Skanowanie, wprowadzanie i rejestrowanie dokumentów przychodzących w systemie eZD,
      ▪ Prowadzenie rejestru ofert zgłoszonych do przetargów w ramach ustawy o zamówieniach publicznych.
      ▪ Prowadzenie rejestru faktur wpływających do UG.
      ▪ Prowadzenie rejestru zamówień i konkursów, (dla których nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych ) których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
      ▪ Prowadzenie ewidencji pobrania i zdania kluczy do pomieszczeń biurowych.
      ▪ Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i osobistych oraz ewidencji odpracowania wyjść osobistych.
      ▪ Umieszczanie do publicznej informacji na stronie internetowej gminy Wielgie oraz w gablotach informacyjnych Urzędu Gminy Wielgie,
      ▪ Gromadzenie informacji o Gminie Wielgie przekazywanych przez środki publicznego przekazu (internet, czasopisma, itp.) i przygotowanie materiałów promujących gminę na zewnątrz.
      ▪ Wykonywanie zadań zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Kierownika Rozwoju Gminy, Sekretarza Gminy.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowybrak
    • Lista wybranych kandydatówAgnieszka Śmiłowicz
    • Uzasadnienie wyboruDo konkursu zgłosił się jeden kandydat. Kandydat spełnił wymogi określone w procedurze naboru.
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>