Protokoł z odbytego posiedzenia komisji rewizyjnej dnia 06 września 2019 roku.

W posiedzeniu uczestniczyli : 1. Paulina Trokowska - Przewodnicząca komisji, 2. Julia Markowska - członek komisji 3. Marek Kowalski - - „ -, 4. Sebastian Pikus - - „ -. oraz Skarbnik Gminy. Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji.   Przedstawił następujący porządek posiedzenia :   1. Kontrola działalności szkół podstawowych i gimnazjum w zakresie wydatków rzeczowych oraz analiza regulaminów organizacyjnych szkół i Urzędu Gminy. 2. Analiza pozyskiwania i wykorzystywania środków pozabudżetowych. 3. Analiza dochodów podatkowych za 2018 rok. Ad. 1 Członkowie komisji rozpatrzyli złożone informacje w zakresie wydatków rzeczowych w szkołach na terenie gminy, które stanowią załączniki do niniejszego protokołu. Uwag do wydatków w szkołach nie zgłoszono. Zapoznano się również z aktualnym regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu. W związku z tym, że arkusze organizacyjne szkół nie zostały jeszcze zaopiniowane przez Kuratorium Oświaty omawiane będą na kolejnym posiedzeniu. - 2 - Ad. 2 Skarbnik Gminy omówił zagadnienie dotyczące pozyskiwania i wykorzystywania środków finansowych zewnętrznych i udzielał informacji na zapytania Radnych. Omówiono dochody podatkowe za 2018 rok, szczegółowa informacja w załączeniu. Uwag do dochodów podatkowych nie zgłoszono. Na tym zakończono posiedzenie komisji. Protokołowała :   Grażyna Wyszyńska Podpisy członków komisji:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>